niedziela, 20 grudnia 2015

Projekt Prezent - Wspomóż Kolego Psa Bezdomnego. Podsumowanie akcji.


Jak wiecie Dziabongowo przyłączyło się do akcji Projekt Prezent – Wspomóż Kolego PsaBezdomnego vol 2.  O czym pisałam tutaj. Powiem wam, że jesteście absolutnie przecudowni! Paczuszka była bardzo dorodna. Powolutku spływały wszystkie prezenty, przede wszystkim gryzaki, których Misiowi bardzo brakowało. A dzisiaj nadszedł ten dzień! Dzień przekazania Misiowi paczuszki świątecznej :) Chcecie zobaczyć jak było?

Na sam początek podsumuję wszystkie dary dla Misia, które wrzucałam na bieżąco na fanpejdż.



W sumie Miś dostał:
3 paczki uszu zewnętrznych, uszy wewnętrzne, raciczki, 5 past do konga, piłka ma smaki, crackie ball, purizon, 2 piłki od trixie, gryzak-nogę, obrożę foresto, tchawicę, czarną obrożę, smycz skórzaną, szarpak, taśmę treningową, konga, kliker, karmę w formie kiełbasy, butchers, lukullus, miskę, szarpak.

Dziękuję za prezenty Asi W, Oli R, Zuzi C, Tosi Ł, Natalii C.

  
A co powiedział na prezenty główny zainteresowany? Na dzień dobry Misiak postanowił nie czekać aż rozpakujemy mu paczki, tylko wziął się za nie sam, częstując się tchawicą od Natalii. Zobaczcie, jaki był szczęśliwy.
 




Ale pamiętajcie, największym prezentem dla Misia byłby nowy dom. Proszę udostępniajcie jego wydarzenie, niech ten wspaniały chłopak na święta dostanie nowy, kochający dom!

2 komentarze:

  1. wow! dużo tych prezentów! tyle atrakcji, no no super :)
    Pozdrawiam
    Michał
    szkola-doberman.pl Wrocław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma skwitowała całą akcję tak: "czy mówisz o tym psie, który dostał więcej prezentów ode mnie?". No myslę sobie, że ode mnie też... Liczę na to, że za rok będą dwa psy z potencjałem sportowym także zachęcam do wzięcia udziału w akcji. Pozdrawiam :)

      Usuń